Znajdź swoją drugą połówkę, czyli akcja totalna integracja
Treść
W walentynkowym nastroju, pełni sympatii do innych, a przede wszystkim w radości nadchodzących zimowych ferii, postanowiliśmy poćwiczyć nasze szkolne zdolności integracyjne.
Zadanie wykonane na medal!
W tempie ewakuacji przeciwpożarowej niemalże, większość uczennic i uczniów odnalazła swoją „drugą połówkę” już przy pierwszej okazji.
Ale po kolei. Uczniowie w trzech grupach klasowych: 1-3, 4-6, 7-8, losowali kartkę z narysowanym fragmentem serca i numerem. W czasie przerw należało komunikować się między sobą i odnaleźć bliźniaczą parę, czyli brakującą połówkę serca z właściwą liczbą.
Już po pierwszych próbach kolejka „szczęśliwych dwójek” ustawiła się po odbiór obiecanych słodkości.
Pary ułożyły się różnie, i o to chodziło: dziewczynka i chłopiec, chłopiec/chłopiec, uczennica/uczennica, a nawet nauczyciel/uczeń. Starszy z młodszym i średniakiem, trzeciaki i pierwszaki, klasa 4/klasa 5....możliwości kombinacji było wiele.
Egzamin zaliczony - trzymamy się razem!
Potrafimy się porozumieć, dogadać i „bez obciachu” stanąć obok siebie. Umiemy się bawić.
O-le, o-le, o-le, nie damy się, nie damy się… SZÓSTECZKA!!!